tisdag 14 juli 2009

Bruden? aaaaah du kolla du e bruuuud!




Kom hem från Hultsfred i förrgår och har lyckats skrapa upp knät, sträckt senan i knävecket, vrickat foten åt helt fel håll och aa det var det. Men men, det var skitkul ändå!
De bästa banden:
The Killers
Madness
Timbuktu
Promoe

Ska åka med Familjen till landet idag ska bli skönt.

Igår var vi tvungna att åka in till akuten med Brinlee, för han har fått massa djur som kryper på honom. Först trodde dom att det var "flyglarv" tror jag det hette. Men som tur var va det inte det och om det skule varit det skulle jag inte fått komma hem med honom någo mer. Men han fick en spruta i sig iaf och då brukar de skrika men nepp min lilla humla pissa på sig istället.

En till sak som hänt är att jag inte har några fönster i mitt rum utan istället som tygkåper så det är kallt i mitt rum, jag hör precis allt utifrån och det har varit ljust sen klockan 6 imorse...

Nä nu ska jag hoppa in i Emmas rum och väcka henne,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar