söndag 29 mars 2009

Awoha



En snabb resume om helgen.
Mötte upp Lorre efter skolan och drog och fikade. Under att vi fikade hände trevliga saker men sen blev vi kissnödiga och var tvungna att dra där ifrån för att dom inte hade toalett. Sen drog vi till mig fixade oss för att dra till Universitetet. Fast först fikar vi med Svärd, Jacke, paui och hennes vänner. När vi drar där ifrån så har mikaela tappat bort sitt åkkort, så vi drar till Chaplins och hon får pengar till att köpa remsa av sin snälla syster. Och drar sen till universitetet. Vid 3 ringer Filip och drar iväg oss till Cornelis där Arvid också är. Vi dricker rövin och spelar tv-spel. Får för oss att vi ska dygna men så blev det inte. Vi var 3 st i en 90 säng och 2 st i soffan. Så alla vaknade med nackspärr. Vi vaknade till genom att dricka sista ölen som var kvar och fick festival-känslan. Sen var det String för att fira Ragna och Alva. När vi kom dit försvan energin och jag somnade till ibland och vi alla var nog ganska borta. Sen drog jag och Mikaela hem till mig. Åt asgod middag och drog sen till Enskede typ. Men därifrån blev vi alla utslängda för att grannarna kom och klagade. Vi drog då hem och kände att alla pengar var slut. Satt uppe till halv 5 och levde.

Slutsats: Jag saknar min sambo Lorenzo. Jag är så jävla förälskad. Jag är så jävla förvirrad. Jag älskar mitt liv. "Vaknar på morgonen och tar en Macka." VA!?.

KRAM

1 kommentar: